Windows Server for Small and Medium Business Most Valuable Professional: régi-új kategória

Amikor az “új kisvállalati blog” elnevezést kitaláltam, nem gondoltam, hogy ennyire beletenyerelek a témába: a mai napon a címben látható titulussá válik a termékspecifikus MVP titulusom. Ne aggódjatok, továbbra is hallgatok a “SBS MVP” megszólításra, de mivel “kissé” átalakul a kisvállalati informatika, illetve gyakorlatilag megszűnik a külön termékvonal, így – mint az első bevezetőben írtam – “kissé” szerteágazóbb ismeretek szükségesek a jól működő, hatékony, valamint egyedi környezet kialakításához.

Update:

Még nem nevezték át a hivatalos blogot, bár nem tudom, valaha átnevezik-e. Közzéteszem, ha valaki nem nézegetné (igen jó ötletek vannak rajta). http://blogs.technet.com/b/sbs/

“Expertise” – talán 4-5 éve tulajdonképpen nem termékhez kötik az MVP titulust, hanem inkább az illető kedvelt-művelt szakterületéhez. Jómagam eredetileg sbs, sharepoint, ISA és természetesen Windows Server témákat választottam. Sokat nem változott, bár a virtualizálás és a system center – akárhogy is, infrastruktúra – erősödött. Ha nem is mindent, de a kis és középvállalkozások számára is hasznos ötleteket lehet meríteni a “nagyok” témájában.

Így tesznek a többiek is, akik több, mint hetvenen voltak, amikor 7 éve jómagam is a “family” vagy “SMBnation” tagja lettem (tényleg családias hangulat van a csatornákon), gyakorlatilag megfeleződött a létszám az utóbbi két évben. Ez persze nem fog vissza, hogy nemzetközi szakiknak eszkláljam a kérdéseiteket – ha nem látott még ilyetolyat a magyar szaki.  .. Az okokat beszéljük meg személyesen 🙂

http://mvp.microsoft.com/en-us/search-mvp.aspx?ty=a&ex=Windows+Server+for+Small+and+Medium+Business

És végül, az apropó, ami miatt frissítettem a bejegyzést, hogy kézhez kaptam a welcome kit-et! Ha valaki nem ismerne, mellékelem magam! 🙂

20131011mvp120131011mvp2

G

Published by:

reczigabor

Bizonyára lehetne nagyobb esszét vagy CV-t is írni magamról, talán egyszer fogok is. Ezzel a bloggal annyi a célom, hogy folytassam/fenntartsam a 2008-ban indult MVP community jellegű tevékenységemet, ami komolyan meghatározta a szakmai és hát az emberi pályafutásomat is. Aki MVP volt, az is marad! Amennyiben felvennéd velem a kapcsolatot, keress ismerősökön keresztül vagy valamilyen digitális csatornán, de megtalálhatsz vállalkozásom honlapján is. https://www.iqrec.com

Megjegyzés hozzáfűzése

Hozzászólás